xXxтαʟʟʟεεεxXx

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av ♥Tallleee♥ - 28 februari 2011 18:17

Heej!

Har lite obbigt, sitter här med Smila i knät o hon rymmer hela'tin!! Lite jobbigt!!


Smila vill skriva ite:

Hon biter i min byxa XD


SMILAS INLÄGG:


njrmrk yigggggggggggggggggg72r8 7e7yfmömu8ebf OK GQJHRXw4t806


// Smila♥


Jaa,det tyckte hon skulle ståpå min blogg, tack Smilis <3


Såe släppte in henne i sin bur, det a nog skönare där... Undrar hur hon akn vlja att va i sin bur än att va i mitt knä? Elr undrar hur hon kunde välja att va i sin bur än att va i mitt ansikte?


Kommer aldrig förstå henne :/

Men men, va med min kompis idag, hennes namn får jag inte säga men hon har agt mitt namn i hennes film så jag får det, Jag va med Felicia ( haha, nu e vi kvitt) Skojja bah XD

Felicia heter egentigen något annat ;^) GICK NI PÅ DEN LÄTTA !?


Sojja bara, men men..

Inloggade på MSP: 6483   


Kommer nog att blogga mer sän, och förklara hur gott det kommer blimed egna hamburgare till middag!!   MOHAHHAHAHHAHAAHHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA!!


IM EVIL!     Cause im just me XD


// Tallleee    Cause♥ Is the Greatest thing in the whole world ♥

Presentation

Tallleee e jag ;)
Kommer skriva om MSP, tankar o ja allt i mitt lilla huvud :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Har du en blogg?
 Jaa Klart ;)
 Neej, men vill ha en
 Håller på med en :D

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

♥Gäѕтвσк&#


Ovido - Quiz & Flashcards